Również polecam montaż chlapaczy jak ktos chce miesc troche czystsze auto. Tylne wyglądają troche... :diabelski_usmiech ale rolę swoją spełniają. Użytkownik skoda-allegro to po prostu diler skody a ceny kilkanaście procent niższe niż u innych dilerów. No i można się dogadać.
Dobrzyl, a można go dostać w jakiś mniejszych opakowaniach bym sobie zabezpieczył misce pod nadkolami z przodu gdyż zbiera tam się ogromna ilość syfu i później zacznie korodować. Alko po prostu załatwię sprawę barankiem będzie chyba trwalszy.
1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)
Ja także mam u siebie chlapacze (założone w ASO - zamówione razem z samochodem). Polecam ich montaż, bo faktycznie chronią auto. Ale proponuje zakładać tylko i wyłącznie oryginały!
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Dużą wadą oryginalnych chlapaczy jest ich zbyt mała długość. Gdyby były dłuższe o 4-5 cm w pełni spełniały by swoją rolę. Z tyłu po mimo chlapaczy i tak zderzak się brudzi, oczywiście mniej niż gdyby ich nie było.
Może ktoś ma założone nieoryginalne chlapacze lub przedłużał oryginalne i mógłby pokazać zdjęcia?
Pozdrawiam
metan
Dużą wadą oryginalnych chlapaczy jest ich zbyt mała długość. Gdyby były dłuższe o 4-5 cm
Gdyby chlapacze były dłuższe o 4-5cm. to wierz mi żebyś je wywalił po jednej jeździe. A to dlatego, że uderzałyby o nawierzchnie jezdni i to bez obciążenia auta, nawet przy lekkich nierównościach poprzecznych drogi.
Miałem tak w innym aucie.
Chlapacze oryginalne są stworzone do danego modelu i ich długość jest optymalna.
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Dużą wadą oryginalnych chlapaczy jest ich zbyt mała długość. Gdyby były dłuższe o 4-5 cm w pełni spełniały by swoją rolę. Z tyłu po mimo chlapaczy i tak zderzak się brudzi, oczywiście mniej niż gdyby ich nie było.
metan
widać to zwłaszcza w modelach z pakietem na bezdroża
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Też znalazłem:
KEA600001A - tył
KEA600002A - przód
są 2 rodzaje - Classic i Style. Różnią się zaokrąglonymi rogami.
Ja mam taką kombinację:
przód: KEA 600 002 - Classic 57
tył: KEA 600 001A - Style 46
czyli tył zaokrąglony, przód kąt prosty, i tak to moim zdaniem dobrze wygląda na aucie
macluke - możesz pokazać na foto auto w całej okazałości z tymi chlapaczami :wink:
w całej okazałości to dopiero, jak umyję
Tymczasem w katalogu akcesoriów SKODA OCTAVIA kombi znalazłem dokładnie takie same zamontowanie chlapaczy, jak ja mam, czyli przód: Classic, tył: Style.
Dużo mniej auto będzie się z nimi brudziło? Bo tylny zderzak i chlapa po deszczu wyglądają masakrycznie, widać linie jak piasek z wodą chlapie na auto.
Komentarz